Płatności
Przyjmujemy płatności przez system Przelewy24.pl – bezpośrednie przelewy bankowe oraz płatności kartami kredytowymi, a także Google Pay.
Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.pl .
Wszystkie płatności na naszej stronie są szyfrowane. Akceptujemy zamówienia dokonywane tylko i wyłącznie przy pomocy przeglądarek, które akceptują komunikację poprzez technologię szyfrowania SSL – co oznacza, że niemożliwe jest dokonanie zamówienia przy braku szyfrowania przesyłania danych. Większość przeglądarek powyżej wersji trzy akceptuje szyfrowane połączenia.
Warunkiem koniecznym realizacji zamówienia jest otrzymanie przez nas pełnej płatności za przedmiot oraz za jego wysyłkę. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem, przepraszamy za niedogodności z tym związane.
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące szyfrowania połączeń na naszej stronie, w tym na temat płatności kartami kredytowymi, przez Przelewy24.pl, proszę dzwonić do nas na numer +48693473344 lub napisać maila na adres info@batcaveproductions.pl. Postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości.
Potwierdzenie zamówienia
Po złożeniu zamówienia przez naszą stronę, przed wysłaniem towaru, wysyłamy Państwu e-mail w celu potwierdzenia warunków dostawy i szczegółów płatności. Proszę upewnić się, że taki e-mail do Państwa dotarł. Kolejnego e-maila prześlemy, kiedy towar zostanie już wysłany na podany przez Państwa adres dostawy. Jeżeli po złożeniu zamówienia nie otrzymali Państwo od nas żadnej wiadomości, prosimy o kontakt na info@batcaveproductions.pl
Ceny
Obowiązują ceny podane na naszej stronie internetowej. Podane ceny są cenami brutto – zawierają podatek VAT. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen bez podania przyczyny i w każdym terminie.
Jeżeli nie widzą Państwo cen produktów na naszej stronie www, oznacza to, że możliwość składania zamówień przez Internet została tymczasowo zablokowana. Wynika to z warunków umowy pracy z dystrybutorami.
Nasze ceny można wyświetlić w Polskich Złotych (PLN) oraz Euro (EUR) – zależnie od tego, jaki kraj wybrali Państwo na karcie początkowej. Kraj docelowej wysyłki możecie Państwo zmienić w dowolnym momencie, klikając przycisk CHANGE ADDRESS. Zmiana kraju zmienia niekiedy nie tylko wyświetlaną walutę, ale również cenę przedmiotu. Wynika to z polityki podatkowej i celnej, w tym z różnic w podatku VAT dla wysyłki poza UE.
W pewnych okolicznościach będziemy zmuszeni zmienić nieznacznie ceny, w tym stawkę podatku VAT, ale wszelkie ewentualne zmiany będą musieli Państwo zaakceptować przed złożeniem zamówienia.
Warunki dostawy
Proces realizacji zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu od Państwa pełnej płatności. O wysłaniu do Państwa zamówionych przedmiotów poinformujemy w oddzielnych e-mailach.
Jeżeli pragnęliby Państwo zmienić warunki dostawy, w tym np. termin dostawy, będzie taka możliwość w e-mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia. Pojawi się tam link do strony przewoźnika z numerem Państwa paczki.
Nie odpowiadamy za zaginięte przesyłki jeśli klient wybrał podczas zamówienia nierejestrowaną metodę wysyłki.
Cło i podatki
Przy wysyłkach zagranicznych mogą pojawić się dodatkowe opłaty w formie cła, podatków czy innych opłat. Mogą być także potrzebne dodatkowe zgody. Opłacenie wszelkich tego typu należności oraz uzyskanie potrzebnych dokumentów leży w gestii Kupującego.
Firma DIY ART nie jest odpowiedzialna za opóźnienia w dostawie wynikłe z odprawy celnej.
Gdzie wysyłamy
Realizujemy zamówienia do każdego państwa na świecie. Warunkiem koniecznym realizacji zamówienia jest otrzymanie przez nas pełnej płatności za przedmiot oraz za jego wysyłkę. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem, przepraszamy za niedogodności z tym związane.
Jeżeli nie widzą Państwo ceny wysyłki przedmiotów w sekcji Cart Totals w zakładce Cart, oznacza to, że koszty wysyłki dla Państwa kraju docelowego nie zostały określone w systemie, tylko muszą być wyliczone ręcznie. W tym wypadku prosimy o wypełnienie formularza Checkout i postępowanie według wskazówek na stronie w celu uzyskania od nas właściwych kosztów wysyłki. Możecie Państwo także skontaktować się w tym celu z nami bezpośrednio pisząc na info@batcaveproductions.pl.
Reklamacje
Jeżeli przy odbieraniu przesyłki od kuriera zauważą Państwo, że jest ona uszkodzona, lub że była prawdopodobnie wcześniej otwierana, prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i spisać przy nim protokół szkody. Tylko w tym wypadku będziemy mogli rozpatrzyć Państwa reklamację.
Po spisaniu takiego protokołu szkody, proszę go niezwłocznie wysłać na adres info@batcaveproductions.pl
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne i uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania.
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni – prosimy o opis przedmiotu reklamacji oraz czego dotyczy zgłoszenie, wraz z numerem zamówienia – jeśli to możliwe także przedstawiając fotografię przedmiotu – dzięki temu będziemy mogli jeszcze szybciej rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne.
Odstąpienie od umowy – zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014 r., poz. 827) Konsument* ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni kalendarzowych począwszy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Konsument w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest do zwrócenia Sprzedającemu przedmiotu zamówienia w stanie niezmienionym. Zwrot przedmiotu zamówienia powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni. Koszt przesyłki ze zwracanym przedmiotem zamówienia ponosi Konsument. Sprzedający dokona zwrotu płatności nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
*Art. 221 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
Przedstawienie produktu
Dotrzymaliśmy wszelkich starań, by przedstawić na zdjęciach nasze produkty w jak najwierniejszych szczegółach, jednak ponieważ są to także produkty ręcznie robione, na zamówienie, minimalne różnice mogą się pojawić. Wszystkie podane rozmiary są wartościami przybliżonymi, a przedstawienie kolorów jest na tyle wierne, na ile tylko było to możliwe. Zależnie od jakości monitora i jego ustawień, mogą pojawić się różnice w kolorystyce, proszę wziąć to pod uwagę.
Regulacje bezpieczeństwa
Wszystkie nasze produkty spełniają odpowiednie normy bezpieczeństwa i regulacje konsumenckie.
Wyłączenie odpowiedzialności cywilnej
Całkowita wartość ewentualnego roszczenia dochodzonego na drodze cywilnej wobec firmy DIY ART nie powinna przekraczać wartości zamówionych u DIY ART towarów. DIY ART nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty wynikłe z naruszenia umowy sprzedaży, chyba, że taką odpowiedzialność narzuca na DIY ART prawo. DIY ART nie ponosi odpowiedzialności za nieprzestrzeganie przez użytkownika zasad ustalonych w niniejszym regulaminie, na stronie i w dołączonej do zamówienia instrukcji użytkowania. Państwa prawa ustawowe nie są objęte w niniejszym oświadczeniu.
Staramy się, by jak najczęściej sprawdzać prawdziwość informacji zawartych na tej stronie. Jednakowoż, nie gwarantujemy, że informacje te będą wolne od błędów, aktualne, a użytkownik przyjmuje do wiadomości, że informacje, produkty i usługi opublikowane na tej stronie internetowej mogą zawierać nieścisłości i błędy typologiczne.
Informacje zawarte na stronie, w tym ceny, mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.
Jurysdykcja
Ta strona, jej treść i każdy kontrakt, powołane do życia w wyniku korzystania z tej strony są regulowane i interpretowane zgodnie z prawem polskim i prawem Unii Europejskiej.
Informacje o firmie
DIY ART – Tomasz Rachwalski
Ul. Szkolna 5/1
58-150 Rogoźnica
POLAND
NIP: 8842676392
VAT-EU: PL8842676392
REGON: 383216170
Telefon: +48693473344